Nyt olisi jenkkivenettä seuraavalle.
Vakaa ja lepposa ajettava V-pohjan ansiosta.
Matkavauhti siinä 20-22 solmun marssissa.
Asennettu 2 hubi akkua ja 1500w invertteri josta saa ulos mitä sitten haluaa. Ja pääakulta saa päävirtakatkasijan avulla ladattua ajossa.
Eli 3 akkua.
Keväällä huollettu vesipumppu ja perä.
Moottori huollettu.
Tunneista ei ole tietoa mutta eipä nämä niihin hajoa.
Uudehkot pakomutkat ja kumit.
Uusi sytkäpuoli...
Nyt olisi jenkkivenettä seuraavalle.
Vakaa ja lepposa ajettava V-pohjan ansiosta.
Matkavauhti siinä 20-22 solmun marssissa.
Asennettu 2 hubi akkua ja 1500w invertteri josta saa ulos mitä sitten haluaa. Ja pääakulta saa päävirtakatkasijan avulla ladattua ajossa.
Eli 3 akkua.
Keväällä huollettu vesipumppu ja perä.
Moottori huollettu.
Tunneista ei ole tietoa mutta eipä nämä niihin hajoa.
Uudehkot pakomutkat ja kumit.
Uusi sytkäpuoli vaihdettu.
Toinen kaasari mukaan uusi ovh 1000€
Vuoden vanha plotteri ovh noin 800€
Ja jotain muuta pikku osaa yms.
Siisti ikäänsä nähden 36v.
Vähän pinnoissa sanomista. Pieniä repeymiä ja pinttymiä.
Pressu kaipaisi vetoketjujen ompelua uusiksi ja pesun.
Muuten siisti ja ehjä.
Vene on yliteipattu aikanaan.
Kylkissä siksi muutamia jälkiä kun joskus hiukan ottanut kiinni. Teipin pinta rikki.
Kierroslukumittari ei toimi parhaillaan ja polttoaine mittari. Korjaan ne piakkoin kun saan selvitettyä mikä ahdistaa.
Erittäin hyvä aihio jos haluaa tehdä pienellä siistin. Mutta toimii näinkin mainiosti!
Laita rohkeasti viestiä tai soita.
Kerron mielelläni veneestä.
Koeajo mahdollisuus tosiostajan kanssa.
Turhat 2000€ tyhmät tarjoukset voi jättää välistä. Säästetään molempien aikaa🙂.
Ei ihan pakkomyynnissä ole.