Mökki myytiin ja vene jäi tarpeettomaksi. Myynnissä siis Yamahan 20hp 2t autolube koneella oleva Lohi Hamarina 385 pulpettivene. Mukaan myös rekisteröity JSI VT 600L traileri.
Ei kaunein kedonkukka, mutta hyvin pidetty, laitettu ja huollettu.
Pituus 385cm
Leveys 160cm
4 henkilölle
Jäkikäteen tehty pulpetti, ratti- ja kauko-ohjauksella
Pulpetin ja penki alla säilytystila tankille ja varusteille.
Mukaan köysiä, mela, ankkuri, äyskäri, 2t öljyä, 22l irto bensatankki
Viimeiseen 3 vuoteen tällä ajettu max 10h, tänä vuonna kerran ajeltu toimintakunto katsastettu. Konetta...
Mökki myytiin ja vene jäi tarpeettomaksi. Myynnissä siis Yamahan 20hp 2t autolube koneella oleva Lohi Hamarina 385 pulpettivene. Mukaan myös rekisteröity JSI VT 600L traileri.
Ei kaunein kedonkukka, mutta hyvin pidetty, laitettu ja huollettu.
Pituus 385cm
Leveys 160cm
4 henkilölle
Jäkikäteen tehty pulpetti, ratti- ja kauko-ohjauksella
Pulpetin ja penki alla säilytystila tankille ja varusteille.
Mukaan köysiä, mela, ankkuri, äyskäri, 2t öljyä, 22l irto bensatankki
Viimeiseen 3 vuoteen tällä ajettu max 10h, tänä vuonna kerran ajeltu toimintakunto katsastettu. Konetta huollettu minulla ollessani hyvin. Tänä vuonna vaihdettu tulpat ja bensansuodatin. Viime vuonna kaikki öljyt, tulpat, suodatin, impelleri, rasvattu jne koko hoito laitettu.
Veneen peräpeili korjattu/uusittu kokonaan viime vuonna ja samalla tehty korotus pitkärikiselle koneelle sopivaksi. Uusi peräpeili on rakennettu kovasta PE vuovista, jota on kolmessa kerroksessa kts kuva. Kestää märkää ikuisuuden. Samalla viime kesänä laitettu penkkeihin ja lattiaan harmaat tiikkijäljitelmä matot. Lisäksi lisätty vapateline ja käsikaide.
Vene on edellisen omistajan toimesta maalattu valkoiseksi, alkuperäinen väri on keltainen. Valkoinen maali lähtenyt irtoilemaan kuluvista kohdista. Pohjamaalattu mustaksi.
Pulpetin alla on säilytystila ja siellä myös paikka irtotankille.
Nousee nopeasti plaaniin 3-4 henkilöllä ja kulkee vähintään tarpeeksi kovaa tällä koneella.
Koneena vm 98 Yamaha 20hp 2t autolube. Sähköstarttia ei ole, mutta varaus sille löytyy. Lähtee vähintään toisella nykäisyllä käyntiin. Konetta on aikanani huollettu kattavasti. Tyhjäkäynnillä kylmänä on vähän ajoittauista pauketta, loppuu kun kaasua lisää. Kaasarin putsaus tai sytytyksen ajastus saattaa auttaa tähän.
Trailerina JSI VT 600L vm 2003. Hyväkuntoiset renkaat ja kölirullat, vinssi juuri uusittu, valot toimii, rekisterissä. Traileri myydään veneen kanssa. Vene voidaan myös myydä ilman traileria, mutta ei toisinpäin.