Keväthuolto aloitettu. Yritän saada vesille ennen Juhannusta.
Tällä hetkellä pukeilla pressun alla mutta pääsee katsomaan halutessa. Tosiostajan ilmestyvän sovitaan toki koeajosta.
Vene ollut minulla vuodesta 2018 ja enimmäkseen yksin matkannut joten hyvin pärjää yksinkin tällä.
Yleiskunto hyvä mutta vene on käytetty ja ikää on.
Sisusta, mahonkiviilu, ihan siistissä kunnossa.
Ajohytti mahonkia ja hytin puuosissa sanomista.
Kovalla katolla ja hytin ja takatilan välissä on seinä. Eli tämä ei ole taaksepäin avonaisella hytillä kuten nämä usein.
Keulassa nukkuu...
Keväthuolto aloitettu. Yritän saada vesille ennen Juhannusta.
Tällä hetkellä pukeilla pressun alla mutta pääsee katsomaan halutessa. Tosiostajan ilmestyvän sovitaan toki koeajosta.
Vene ollut minulla vuodesta 2018 ja enimmäkseen yksin matkannut joten hyvin pärjää yksinkin tällä.
Yleiskunto hyvä mutta vene on käytetty ja ikää on.
Sisusta, mahonkiviilu, ihan siistissä kunnossa.
Ajohytti mahonkia ja hytin puuosissa sanomista.
Kovalla katolla ja hytin ja takatilan välissä on seinä. Eli tämä ei ole taaksepäin avonaisella hytillä kuten nämä usein.
Keulassa nukkuu hyvin 2 ihmistä. Sinne saa leveän punkan tehty ja olen pitänyt niin. Keskihytin, dinetin, pöydän saa myös alas johon mahtuu myös kaksi. Halutessaan voisi takatilan pressun alle mahdollisesti myös majoittaa pientä väkeä.
Koneena hyvä Volvo Pentan AQAD31B 1991. Turbo ja suutinkärjet uusittu 2021.
DP-A vetari.
Moottori vaihdettu alkuperäisestä bensakoneesta tähän dieseliin ja duopropiin keväällä 2020. Ennen sitä tämä kone ollut järvikäytössä pienemmässä daycruiserissä. Ajotunnit noin 550 mittarissa.
Moottorin- ja vetolaitteen vaihdon yhteydessä tuli samalla laitettua uudet (ei käytetyt) vetarin trimmisylinterit ja putket/letkut ja kilpi jauhemaalattua.
Myös jäähdytysjärjestelmää kävin läpi alusta loppuun, lämmönvaihtimet putsattu, uudet tiivisteet jne. Myös kiertovesipumpun ja merivesipumpun laakerit vaihdettu samalla. Ei hukkaa nesteitä ja lämmöt pysyy siinä 87 paikkeilla.
Marssivauhtia olen pitänyt n. 17 solmua, 3200 kierroksella, huiput puhtaalla pohjalla noin 22 solmua ja silloin 3700-3800 kierrosta.
Kyseessähän on puoliplaanari niin tällä ajaa mukavasti ihan 6-17 solmua. Kovempaakin voi mennä mutta ei ehkä niin mukavaa.
Keskikulutus ollut 1,2 -1,4l mailille
Varusteita:
- Hydraulinen ohjaus, mavimare (2019)
- Simrad nss9 evo3 plotteri (2020)
- Simrad nac1 autopilotti (2020)
- 160w aurinkopaneelejä, victron säädin 75/15
- Planar 44D lämmitin comfort säätöpanelilla (2021). Lämmitin suulakkeita takatilalle pressun alle, ajohyttiin, keskikajuuttaan ja keulaan.
- Mente Marine acs-rp autotrimmi (2020)
- Trimmilevyt
- Jääkaappi
- 2 poltin origo spriikeitin
- Sähköinen vesi wc, septillä.
- Vesitankki (en muista tarkkaan ehkä 80l)
- 2 x185ah hupiakut (syyskuu 2021)
- Philippi BLS akkumonitori
- Maasähkö
Säilytyspukit/rantapukit ja putkiteline pressulle.
Hinnasta voidaan keskustella jos jätän esim plotterin ja pilotin itselleen.
Lisätietoja annan mielelläni ja toki kuvia ja videoita löytyy ja voidaan ottaa. Ilmoituksen kuvat pari vuotta vanhat.