Toimiva kampe, oli tarkoitus kesäksi viedä vesille mutta sattui tulemaan myyntiin naapurilaiturista itselle sopivampi vähän isompi vene jonka menin ja ostin. Tämä ei siis ole vedessä tällä hetkellä, mutta menohaluja kovasti olisi.
Bella on perimätiedon mukaan seilannut perämeren vähäsuolaisilla vesillä koko elinaikansa ja on ollut minulla nyt muutaman vuoden, mutta joutaa nyt pois uuden veneen tieltä. Tällä on aloittelijankin hyvä päästä alkuun, pystyy lätemään yksinkin laiturista ja rantautumaan iisisti.
Pohja huolella hiottu ja maalattu neljään kertaan epoksimaalilla muuan vuosi sitten, ei siis maalauksen tarvetta ihan heti. Kuomu oli uusittu edellisen omistajan toimesta ja on hyvässä kunnossa, parissa kohtaa hieman korjausompelun tarvetta. Sisätilan patjat hyvässä kunnossa ja...
Toimiva kampe, oli tarkoitus kesäksi viedä vesille mutta sattui tulemaan myyntiin naapurilaiturista itselle sopivampi vähän isompi vene jonka menin ja ostin. Tämä ei siis ole vedessä tällä hetkellä, mutta menohaluja kovasti olisi.
Bella on perimätiedon mukaan seilannut perämeren vähäsuolaisilla vesillä koko elinaikansa ja on ollut minulla nyt muutaman vuoden, mutta joutaa nyt pois uuden veneen tieltä. Tällä on aloittelijankin hyvä päästä alkuun, pystyy lätemään yksinkin laiturista ja rantautumaan iisisti.
Pohja huolella hiottu ja maalattu neljään kertaan epoksimaalilla muuan vuosi sitten, ei siis maalauksen tarvetta ihan heti. Kuomu oli uusittu edellisen omistajan toimesta ja on hyvässä kunnossa, parissa kohtaa hieman korjausompelun tarvetta. Sisätilan patjat hyvässä kunnossa ja säilytetty talvet lämpimassä varastossa.
Moottorin sinkkianodit uusittu joitain vuosia sitten, peräsimen ja "kalaraudan" sinkit tänä keväänä. Hytin ja säilytystilojen ilmanvaihtoa paranneltu tuuletusventtiileillä. Sähköjä modernisoitu ja valot pelaa. USB-latauspistokkeet lisätty etu- ja takatilaan. Katolle tehty rosterista teline aurinkopaleelille ja keväällä laitettu uusi 100w paneeli sekä sille laadukas Victronin lataussäädin. Pilssipumppuna automaattinen Whale SUPERSUB 650. Maasähkö on ja pari pistorasiaa.
Perään tehty uimatasot molemmin puolin uimatikkaita, parantavat veneen käytettävyyttä huomattavasti. Samoin käytettävyyttä lisää takatilaan tehty irrotettava "aurinkotaso" jossa kelpaa rätkötellä ja paistella vaikka sitten makkaraa. Tasolle säilytyspaikka etutilan patjan alla.
Ollut luotettava retkikaveri jolla olen käynyt mm. Raahesta Oulussa (75km/suunta) ongelmitta. Pienikulutuksinen. 1-2 litraa tunnissa dieseliä 6 solmun nopeudella. Maksiminopeus 7s.
Talvet säilytetty pressun alla pukeilla. Kuljetus kuorma-autolla lähialueille järjestynee lisähinnasta.